Oprogramowanie call center, telefonia internetowa

Spikon gwarantuje swoje usługi na Najlepszym poziomie, dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do oczekiwań i wymagań każdego przedsiębiorcy. Pracownicy Spikon posiadają wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Dlatego oferują swoim klientom profesjonalne oprogramowanie call center, do którego będą mieli nieograniczony dostęp z każdego kraju na całym świecie. Firma Spikon zadba również o to, aby każdy klient Spikon dostał jak najszybsze i profesjonalne doradztwo w doborze odpowiedniej oferty. Firma Spikon zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest nieustanny rozwój działalności, dlatego oferuje swoim klientom możliwość negocjowania warunków współpracy. Jest to szczególnie ważne dla początkujących firm, aby nie musieli oni ponosić wysokich wydatków finansowych związanych z budowaniem działalności. Warto również podkreślić, że każdy właściciel firmy ponosi odpowiednią świadczenie tylko w momencie, kiedy korzysta z usługi. Profesjonalna telefonia internetowa to gwarancja sprawnego zarządzania firmą.

Skuteczność i profesjonalizm

Firma stawia na to, aby obsługa systemu była łatwa i intuicyjna. Dzięki czemu właściciel firmy, może jak najszybciej rozpocząć pracę, bez poświęcania cennego czasu na naukę. Kampania Call Center umożliwia swoim klientom obsługiwanie połączeń zarówno wychodzących, jak przychodzących. Konsultanci Call Center zapewnią profesjonalną pomoc i są dopasowani indywidualnie do wymagań klienta i wielkości jego przedsiębiorstwa. Bardzo ważne jest to, że oprogramowanie umożliwia odnalezienie i odsłuchanie nieodebranych połączeń. Żadna firma nie chce tracić cennych klientów, poza tym przyjazny kontakt wpływa na pozytywne postrzeganie wizerunku każdej firmy. Dla przedsiębiorstw, które pracują na komputerach w systemie Windows jest dostępna funkcja Voicer, która umożliwia wygodny monitoring kampanii call center, czy logowanie do systemu. Dzięki wirtualnemu call center klienci mogą w łatwy i szybki sposób dokonać rozliczenia kampanii i konsultantów call center. Klienci mogą również ocenić kompetencje i pracę swoich konsultantów dzięki możliwości nagrywania połączeń telefonicznych. Dzięki temu właściciel firmy, będzie zdawała sobie sprawę z tego, jakie ewentualne zmiany dodać, aby poprawić i usprawnić kontakty ze swoimi klientami. Call Center obsługuje różne działy, w czasie oczekiwania klienta na połączenie z pracownikiem słyszy on muzykę, którą klient firmy Spikon może wybrać według swoich oczekiwań. Również osoba czekająca na połączenie będzie zawiadamiana na bieżąco o długości czekania na połączenie, jak i swojego miejsca w kolejce oczekujących na rozmowę. Spikon dba o to, aby każdy klient mógł rozwijać swoją firmę i usprawniać jej działanie dzięki usługom Firmy Spikon. Firma na bieżąco pracuje nad nowymi rozwiązaniami, aby cały czas podnosić jakość swoich usług. Każdy klient nie ponosi żadnych opłat związanych z aktywacją oprogramowania, a Spikon zapewnia atrakcyjne i konkurencyjne ceny. Firma ma na swoim koncie współpracę z wieloma przedsiębiorcami, którzy nawiązują współpracę na długi czas. Spikon nieustannie się rozwija i chce, aby każdy klient również odnosił sukcesy w prowadzeniu swojej działalności.